urstad Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Hur är dom att handla ifrån, fick svarsmail snabbt som f,n från dem men hur är dom i övrigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 *s* det brukar vara att man får vänta på mejl från dom. I övrigt har jag bara gott att säga om dom. Men säkrast är att ringa och prata en sväng med dom också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 *s*det brukar vara att man får vänta på mejl från dom. I övrigt har jag bara gott att säga om dom. Men säkrast är att ringa och prata en sväng med dom också. Håller med Jonte ... Ring och prata med dom! Det funkade bäst för oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Hur är dom att handla ifrån,fick svarsmail snabbt som f,n från dem men hur är dom i övrigt Ska du beställa ett kit så kan du väl beställa ett svart scoop åt oss på samma gång, om du har lust förstås :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Hur är dom att handla ifrån,fick svarsmail snabbt som f,n från dem men hur är dom i övrigt Ska du beställa ett kit så kan du väl beställa ett svart scoop åt oss på samma gång, om du har lust förstås :D Eddy Och en balja till bagaget! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 hej jag är också gärna med och delar frakt jag skulle behöva en ruta.Skicka pm eller ring mig om du ska beställa 070-6883373 MVH Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Det hät med att gå ihop och beställa något är inte en dum idé. Kanske något vi skulle ta upp lite mer ordentligt här på forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Hej jag vet inte vad frakten är men det finns säkert fler umeå bor än jag som skulle kunna beställa lite grejjer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urstad Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 å så många svar =)... jag tänkte beställa ett kit med stötdämpare från dem, visst kan vi gå ihop om frakten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Hur är dom att handla ifrån,fick svarsmail snabbt som f,n från dem men hur är dom i övrigt Hej när tänker du beställa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts