Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ernst "Sommartorpet"

Ernst invigdes till Ambassadör i Filipstad och vi fick äran att skjutsa honom i 7:an till hotellet.

ernstweb1.jpg

Jag var lite nervös för Ernst längd men han fick bra plats i Dala7:an.

En kommentar var: Här sitter man ju bättre än i många andra bilar! :thumbup:

Till vänster ser man Carl-Jan Granqvist komma rusande... Han ser lite åksugen ut! :D

ernstweb2.jpg

Ernst- Det här skall bli riktigt roligt... Spännande!

ernstweb3.jpg

En tur genom staden över alla fartgupp!

ernstweb4.jpg

En sån här köper man inte ... Den bygger man säger Ernst!

( Kan detta vara uppföljaren till Sommartorpet månne tro! )

ernstweb5.jpg

Ernst och Jag bevakade av polisen ;)

ernstweb6.jpg

Polisen hinner inte med och vi får ett avspärrat City helt för oss själva och försvinner i solnedgången. :D

ernstweb7.jpg

Vi fick prata en liten stund i bilen innan det var dags för en middag på hotellet.

Han var imponerad av att man kunde bygga Super-sevenkopior. Hans son sa att :

Pappa köp den! Ernst svarade: En sån här köper man inte! Den bygger man!

Vi får se... Kanske får vi en ny medlem i klubben! .... En Locost keps fick han i alla fall! :thumbup:

Posted

Härligt Tommy

Han kanske gör ett program om "oss" i tv snart :D

Posted
Ballt Tommy. Kanske vi får lite gratisreklam hos SVT?

Än så länge så har det bara gått ut i radion över hela värmland. Hörde det inte själv men han pratade mkt om Locost! :thumbup:

Sedan så fick klubben reklan i Värmlands Folkblad. [ VF ]. En kanonbild Med Ernst i bilen med Locostkeps och synlig www.locostsweden.se reklam.. :wohow:

Jag måste säga att det var en ära att få bli erbjuden att deltaga i sermonin, och Ernst själv var en väldigt trevlig och sympatisk person! :thumbup:

Som Ambasadör har nu Ernst ett uppdrag, och det är att marknadsföra Filipstads Kommun.

LockostSweden har sitt säte i Filipstad och detta kan nu bli intressant att följa upp!

Posted

Då kanske han köper upp Dala7 och tar in det under sitt eget bolag "Ernst".

En Ernst7 helt enkelt. :D

Fast då måste nog färgen gå i gul och guldockra :D :D

Posted

Tråden är låst. Har ni synpunkter på tråden innehåll eller annat så hör av er till mig.

jonas@locostsweden.se

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...