Michael Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 Jag är nyfiken hur det går för Matias och Markus? Är det läge för en garageträff snart :icon_bach: Michael W Quote
Acke Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 Jodå för Marcus går de lika långsammt som vanligt.. skulle varit i garaget idag, men mormor dog imorse så jag tappade änna lusten.. :( det leder oxså till att jag måste flytta inom 6 månader vilket inte gör humöret bättre... :huh: vad gäller garagebesök e de bara att slå en signal så kan vi ta en sväng om garaget... å Gripenland har jag inte hört mycket av sedan Englandsresan.. han kan la inte fortfarande ha baksmälla ??? :o Quote
Arrowsmith Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 Jodå för Marcus går de lika långsammt som vanligt.. skulle varit i garaget idag, men mormor dog imorse så jag tappade änna lusten.. :(det leder oxså till att jag måste flytta inom 6 månader vilket inte gör humöret bättre... :huh: vad gäller garagebesök e de bara att slå en signal så kan vi ta en sväng om garaget... å Gripenland har jag inte hört mycket av sedan Englandsresan.. han kan la inte fortfarande ha baksmälla ??? :o Jag beklagar sorgen..... :( Tråkigt att höra. Quote
Eddy Posted July 19, 2005 Posted July 19, 2005 Det var tråkigt Marcus :( Beklagar uppriktigt. Eddy Quote
Michael Posted July 19, 2005 Author Posted July 19, 2005 Tråkigt jag hör av mig om ett tag beklagar verkligen. Michael W Quote
Recommended Posts