Michael Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Jag är nyfiken hur det går för Matias och Markus? Är det läge för en garageträff snart :icon_bach: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Jodå för Marcus går de lika långsammt som vanligt.. skulle varit i garaget idag, men mormor dog imorse så jag tappade änna lusten.. :( det leder oxså till att jag måste flytta inom 6 månader vilket inte gör humöret bättre... :huh: vad gäller garagebesök e de bara att slå en signal så kan vi ta en sväng om garaget... å Gripenland har jag inte hört mycket av sedan Englandsresan.. han kan la inte fortfarande ha baksmälla ??? :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Jodå för Marcus går de lika långsammt som vanligt.. skulle varit i garaget idag, men mormor dog imorse så jag tappade änna lusten.. :(det leder oxså till att jag måste flytta inom 6 månader vilket inte gör humöret bättre... :huh: vad gäller garagebesök e de bara att slå en signal så kan vi ta en sväng om garaget... å Gripenland har jag inte hört mycket av sedan Englandsresan.. han kan la inte fortfarande ha baksmälla ??? :o Jag beklagar sorgen..... :( Tråkigt att höra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Det var tråkigt Marcus :( Beklagar uppriktigt. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 19, 2005 Author Share Posted July 19, 2005 Tråkigt jag hör av mig om ett tag beklagar verkligen. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts