Loterus Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Halloj min bil vart ganska baktung så jag e på jakt efter hårdare fjädrar stötdämparna är från gtstuning och jag har försökt o få kontakt me dom men får inget svar och har inte lyckats hitta fjädrar med rätt dim i sverige.. tippar på att 7" x 225lbs/" x 1.9" ID istället för 175lbs skulle funka bra.. eller om man ska köpa ännu hårdare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Hej Roadster verkar ha, dock inte 225 lbs/in men väl 200 och 250 till 1.9" ID Kostar enligt deras katalog 390 pix stycket. www.roadster.se H Borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 (edited) På Rally design har dom för £13,30 så då räcker väl mellanskillnaden till frakten gott och väl... Edited July 19, 2005 by svante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Min kompis bosse väntar på hårdare fjädrar från MK i england hans gamla kanske passar kanske jag tror de var 275lb Dom var tänkta fram för en MK med honda mc motor tror vi Hör av dig om det är intresant. Michael W wanstrom@glocalnet.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts