urstad Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Nån som har c/c måtten på mellan inre leden på 240:s kuggstång kan ta yttre med ~urstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urstad Posted July 14, 2005 Author Share Posted July 14, 2005 Ingen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrlynx Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 jag har en isärplockad som är ca 680 mm mellan inre lederna. Jag har tänkt sticka av den i svarven och slå nya gängor i änden. jag glömde mäta längden på styrarmarna men dom blir troligen för korta och då finns det två alternativ: Volvo 850 yttre styrleder som är längre men krokiga, eller att svarva förlängare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
urstad Posted July 15, 2005 Author Share Posted July 15, 2005 Görbra ju.... man tackar längden på styrarmarna är mitt minsta problem. dock ser det ut som jag får välja en annan stång eller korta då 570mm er mer rätt för mig. massa tack för svaret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts