Arrowsmith Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Hej! Mitt namn är Sverre Kemi.Jag och ett flertal vänner håller på att starta ett nytt Riksdagsparti: Parti1Humania Jag är uppväxt med streetracing och Amerikanska bilar sen sjuttiotalet, nu åker jag Japanskt, men tycker om att köra fort vilket inte alltid är så bra, för vi har ju de dolda polisbilarna som alltid är efter oss... Och har olycksstatestiken minskat, eller är det bara politikernas sätt att bötfälla så många som möjligt för att få in skattepengar....? Politikerna lovade oss legala streeracing banor på sjuttiotalet, och nu är det år 2005...politiker de lovar och lovar....men om vi startar ett nytt radikalt parti som inte följer de ramar som våra politiker har byggt upp under århundranden, om vi blir många så kan vi säker förändra världen.... Gå gärna in på vår hemsida: www.parti1humania.se och tyck till... Sprid gärna budskapet och bli medlemmar, annonsera gärna på vår hemsida! Med vänliga hälsningar Ordförande,Sverre Kemi Totalt okänt parti för mej..... men det är ju precis nystartat..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 buffel å båg skulle jag gissa.. jag kollade lite på hemsidan å det är "Sverre Kemi" som vill att man sätter in 290 Kr på hans posgiro så kommer han göra livet bra för oss.. :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Dom slår på stort direkt!!! Riksdagsparti!!!! inte dåligt att komma in i riksdan direkt :Hmm: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Ja...det har kommit till mig. Gick direkt ner i papperskorgen. Känns inte seriöst. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Jag fick också det. Efter att läst igenom partiprogrammet så verkar det som om dom svävar på små moln någonstans i atmosfären. Tror inte på det där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Går det så går det ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Går det så går det ..... Ja i papperskorgen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Om 100 godtrogna personer betalar in 290 kronor var...... Det blir fort pengar. Klart han får ihop en slant..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Helt klart bättre att investera 220 för medlemskap i Locost MK. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Han behöver nog hjälmen... Hjälm :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 9, 2005 Author Share Posted July 9, 2005 Det är bara att posta en till honom om det är någon som har en hjälm över....... Sverre Kemi Telefon: 08-52035515 Mobil: 070-4494325 Marstav. 5 A 14860 STORA VIKA http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?...3aTextBoxWhere= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts