Leffe Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Tjena! KAN någon ge mig en fungerande email till Mk!! Har för sökt med en J***a massa olika alla kommer tillbaks mvh leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 nfo@mk-sportscars.fsnet.co.uk Det är den här adressen som vi har använt. Hoppas det går bra den här gången. Men jag kan ge dig samma råd som vi fick av b.l.a. Jonte ...det är bättre att ringa. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 nfo@mk-sportscars.fsnet.co.uk Det är den här adressen som vi har använt. Hoppas det går bra den här gången. Men jag kan ge dig samma råd som vi fick av b.l.a. Jonte ...det är bättre att ringa. Eddy info@mk-sportscars.fsnet.co.uk la till ett i! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 E post fungerar endast som komplement RING först det är enda sättet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted July 5, 2005 Author Share Posted July 5, 2005 Tackar för svaren! Jag ringde först och sen mailade jag men mailen var inte så bra. mvh leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts