Marcus a Posted December 22, 2003 Share Posted December 22, 2003 Hallå! Är det någon som har funderat om det skulle vara skoj med en "lacostclub" sida? Med lite info om vad vi håller på med och om alla bilar som har tillverkats och som är under produktion... träffar bilder och grejor :D ... Kanske redan finns som jag har missat? vissa mej isf :D /m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 23, 2003 Share Posted December 23, 2003 på bla www.blackrace-forum.net så har dom en egen avdelning kallad "Nörd news" där man kan skapa sig en egen tråd där man kan skriva vad man gör med bilen å folk kan fråga oxså... jag hittade inget liknande så jag skappade min egna lilla nerd newstråd under Locost Sverige ->Diverse ->Färdiga bilar tråden heter Budda News http://monkeytoys.com/locostforum/index.ph...ct=ST&f=7&t=262 kanske skulle lägga till en del som heter Nerd News, Garaget eller liknande ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted December 23, 2003 Author Share Posted December 23, 2003 Jo sånt finns det ju men inte riktigt vad jag menar=)... tänkte mera på typ "www.locost.se" en sida för bara locost bilar! där våra bilar inte blandas med andra bilar :) gå in och kolla på www.stcs.nu tex en sån sida menar jag! /m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 23, 2003 Share Posted December 23, 2003 Jo sånt finns det ju men inte riktigt vad jag menar=)...tänkte mera på typ "www.locost.se" en sida för bara locost bilar! där våra bilar inte blandas med andra bilar :) gå in och kolla på www.stcs.nu tex en sån sida menar jag! /m Jag är inte riktigt med på vad du menar. Vill du ha en sida för varje medlem, som typ profilen fast där man kan lägga till bilder också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted December 23, 2003 Author Share Posted December 23, 2003 En sida med lite info om bil och bilbyggare och om "locost" i almänhet. En Club sida! dom flesta bilmärken har en sån sida... Förstår du=)? Mvh M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts