conco Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Tror att jag har kommit fram till andra sfro. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Hej mycket snygg bil kör du med Rover 8a? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Härligt att se den utanför garaget :D jepp han kör med Rover V8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Läckert :thumbup: Det var verkligen snyggt. det fattas bara ett rack för cykeln bak ;) Blir kanske lite trångt när du har reserven där :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Snyggt.... Men... var är sidepipesen? Eller kommer dom efter SBP ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Fy tusan vad snygg!! Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Kom ju på att du hinner till Power Meet nu Det är ju om 1½ vecka ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Grattis till ett ursnyggt bygge! :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted June 28, 2005 Author Share Posted June 28, 2005 Bockar & bugar! Är mycket nöjd själv. Som Jonte säger så är det Rover 3,5l på 134 hingstar. Rover har 8:or från 96 hästar och uppåt så det är lätt att hitta kw/vikt- passande motorer för våra byggen. Motorn i sig själv väger inte mycket så det blir intressant och se hur hela ekipaget slutar viktmässigt. Ang. sidepipes så tänker jag köra med dubbla ut bak. Tycker att det är rätt ballt, och sen har jag möjlighet att öppna sidorna och sätta på sidepipes när jag tröttnat på underslungs. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Grattis till en trevlig bil !! Snyggt jobb, men nu vill man höra ljudet också!! Går det att ordna upp en fil för nerladdning tro?? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted June 28, 2005 Author Share Posted June 28, 2005 Grattis till en trevlig bil !!Snyggt jobb, men nu vill man höra ljudet också!! Går det att ordna upp en fil för nerladdning tro?? :D Just nu gör simonz-dämparna ett fantastiskt jobb och ett rör gör att det är mulligt men inte rent karakteristikt 8:a ljud. Få se om det dyker upp nån kamera framöver. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olofson Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Grattis till en trevlig bil !!Snyggt jobb, men nu vill man höra ljudet också!! Går det att ordna upp en fil för nerladdning tro?? :D Instämmer! Det hade varit väldigt trevligt. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Hoppla... det var inte dåligt snygg den var.. :thumbup: har jag missat byggbilder, eller har du varit dålig på att lägga upp några ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted June 30, 2005 Author Share Posted June 30, 2005 Hoppla... det var inte dåligt snygg den var.. :thumbup: har jag missat byggbilder, eller har du varit dålig på att lägga upp några ?? Tack, Tack! Här har jag kanske varit dålig med bilder, men har hela tiden uppdaterat hemsidan min. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 Hoppla... det var inte dåligt snygg den var.. :thumbup: har jag missat byggbilder, eller har du varit dålig på att lägga upp några ?? Tack, Tack! Här har jag kanske varit dålig med bilder, men har hela tiden uppdaterat hemsidan min. Conco Snygg och informativ hemsida Conco :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 jag diggar huvscoopet så mycket... astufft :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts