Jump to content

Blackrace


Daffe

Recommended Posts

Nu kom beskedet att Blackrace blir av i Stockholm, dock med färre kör tillfällen än förra året.

Finns det något intresse för en gemensam tur den 20/7 och 3/8,

15/6 Akalla Esbogatan

20/7 Akalla Esbogatan

3/8 Farsta Perstorpsvägen

7/9 Akalla Esbogatan

21/9 Farsta Perstorpsvägen

post-24-1118835780.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu kom beskedet att Blackrace blir av i Stockholm, dock med färre kör tillfällen än förra året.

Finns det något intresse för en gemensam tur den 20/7 och 3/8,

15/6 Akalla Esbogatan

20/7 Akalla Esbogatan

3/8 Farsta Perstorpsvägen

7/9 Akalla Esbogatan

21/9 Farsta Perstorpsvägen

Ge dom på nöten Daffe , kanske du behöver lite kletigare däck.....:whip: :thumbup:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

han tyvärr inte delta igår, då bilen inte fått tillbaks alla plåtar runt kardanen och saknar skärmar fram, bilarna drar ju till sig blåbärens intresse iallafall så jag väntar till 20/7 med hopp om att någon mer 7a vill göra mig sällskap.

Eddy har helt rätt ett par feta kletiga däck vore bra, till skillnad från det jag har idag 225/45 17.

Problemet som jag har är att jag inte får fäste, 201 meter är nästan kort när man får köra emot en fyrkraffsare så sticker de ivag och sen mot slutet av tvåans växel börjar man hämta igen. 300-350 meter är perfekt då har trean kommit i och topphastigheten är ännu inte så hög.

Jag skall till Tullinge den 2 juli och få en 402 meters tid.

http://www.bilsport.se/events/2005/

Är det någon mer som skall dit?

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus Lindén

Jag är intresserad av att åka 20/7, var i Norrtälje (görla) och provade lite, fungerade jättebra med nya maxsportslicks, lite hjulspinn på ettan bara, spöade alla jag mötte!!! Det var 2-3 bmw turbo, camaro kompressor och lustgas, lancia delta mfl och alla fick dom på nöten. Hade inte räknat med att det skulle gå så bra men kul var det!

Dom här däcken är godkända för gatan! Valde mjukaste blandningen

magnus-linden@bredband.net

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...