Marcus a Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Ne jag har inte byggt klart min bil ännu, men jag ska till Spanien i morgon klockan 08,00 :D :D Nu lämnar jag allt regn för en vecka :D Hej hej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olofson Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Ne jag har inte byggt klart min bil ännu, men jag ska till Spanien i morgon klockan 08,00 :D :D Nu lämnar jag allt regn för en vecka :D Hej hej Ok, då vet vi det: Det blir kanonväder i Sverige nästa vecka! ;) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Ok, då vet vi det: Det blir kanonväder i Sverige nästa vecka! ;) :D Typiskt köra 7:a väder alltså :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Ok, då vet vi det: Det blir kanonväder i Sverige nästa vecka! ;) :D Typiskt köra 7:a väder alltså :) :) va skönt det ska bli till veckan då! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Har hört att dom väntar årtiondets värsta oväder i södra europa dvs Spanien... :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Nä hörni.... Jag har hört att det blir fint väder både i Spanien och Sverige nästa vecka, så ha det så kul! :) (Fast det enda man vara säker på är nog att "Sverige får väder!" som Papphammar sade ;) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olofson Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Ok, då vet vi det: Det blir kanonväder i Sverige nästa vecka! ;) :D Typiskt köra 7:a väder alltså :) :) Ja - om man hade en...! :mad: J-ar, vad det ska nitas och skruvas om några veckor, när Det Stora Paketet kommer! :whip: :D Fast jag har ju iaf en motor, en växellåda och lite annat att pilla med så länge... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Här skiner solen och det är 25 grader varmt..... Jag tror jag ska ut och ta en runda med sjuan nu... ( 13 juni och det är 10,5 grader varmt å spöregn ) :icon_angry: :icon_angry: :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olofson Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 [...]( 13 juni och det är 10,5 grader varmt å spöregn ) :icon_angry: :icon_angry: :whip: :D Ser ut som det gjort här de senaste dagarna... Fast idag var det riktigt fint! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted June 19, 2005 Author Share Posted June 19, 2005 Hemma igen... Inte en dag som det var kallare än 25 grader i skugan... 24 grader i vattnet:) Å så kommer man hem till årets första varma sommarkväll, bättre kan man ju inte ha det! Känner mej till och med lite inspererad att åka till jobbet i morgon:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts