Jonte Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Fick vi någon vinnare till cykeln som lottades ut? Jag uppdaterade texten i söndags och vinstnumret var 75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Fick vi någon vinnare till cykeln som lottades ut?Jag uppdaterade texten i söndags och vinstnumret var 75 Ingen vann den här veckan, ny dragning till nästa vecka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 nummer 87 går bra annars... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 nummer 87 går bra annars... :whistling: Försöka duger :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Det var nog jag som hade 75... för jag hittar inte min lott! :icon_iamwithstupid2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 annars så kan ni ju dra nummer 94, för den har jag... dock så har jag tvättat den en gång, men man ser siffran :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Har jag missat något :)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 13, 2005 Author Share Posted June 13, 2005 Har jag missat något :)? Köpte du ingen lott på ELMIA ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 13, 2005 Author Share Posted June 13, 2005 Nytt vinstnummer är denna vecka 35 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Nytt vinstnummer är denna vecka 35 Ingen såld lott med det Nummret. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Ah! Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink: Är iofs inne i något trängade behov av en cykel. m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 Ah!Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink: Är iofs inne i något trängade behov av en cykel. m :D h Janne Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Ah!Jag har nog lyckat slänga min lott utan att jag har varit medveten om det! Man rensar ju plånboken från skräp ibland. Jag litar på att eddy har koll på det. Har för mig att man skrev in sitt namn på lottnumret i någon lista, eller har jag drömt det :icon_blink: Är iofs inne i något trängade behov av en cykel. m :D h Janne Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D jag har inget minne av att jag finns med på någon sån lista?? gör jag det??? :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D Så man är med i rejset även om man slarvat bort lotten? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Jag har koll på vilka som har köpt lotter och vilket nummer, så jag skriker till när det är dags. :D Så man är med i rejset även om man slarvat bort lotten? :) Du har lott Nr 6-9 :thumbup: Så du kan vara lugn :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Har jag missat något :)? Köpte du ingen lott på ELMIA ;) Missade det :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 19, 2005 Author Share Posted June 19, 2005 Nytt nummer är 4 4 7 8 0 5 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 Nytt nummer är 4 4 7 8 0 5 3 Ingen vinst :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 19, 2005 Share Posted June 19, 2005 ¤host¤ 87 sa jag... ¤host¤..... :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 ¤host¤ 87 sa jag... ¤host¤..... :prop: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 GRATTIS CONCO Du har vunnit vår en cykel!!!! :toot: :toot: :toot: Vinsten föll ut på de två siste siffrorna i lottdragningen lördag den 25/6 2.5.8.8.3.7.2. det gör lott 7-2 till vinnare och den har CONCO. Eddy Kassör´n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 Man får grattulera vinnaren !! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Tack!!! Tack!! hipp hipp voj fan va jag ska åka på min hoj..... Ska bara räkna lite på att få i en rover 8:a där.. :twisted: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Tack!!! Tack!!hipp hipp voj fan va jag ska åka på min hoj..... Ska bara räkna lite på att få i en rover 8:a där.. :twisted: Conco Har man sån´t flyt som du har så fixar du det säkert ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Grattis grattis!! :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Grattis till biken! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Grattis! Nu får du bygga cykelhållare till sjuan. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Grattis! Nu får du bygga cykelhållare till sjuan. ;) eller tvärtom :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 5, 2005 Author Share Posted July 5, 2005 En bild på den lyckliga vinnaren och cykeln :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Kanon - han kan ju ta den med sej och agera "hare" på Gelleråsen då ju....... DEAL !! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts