_coffe_ Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Måste bara få slänga in en bild på den fina bilen jag åkte i igår när det var studentbal! man kände sig nästan kunglig :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 slänger in en bild på mig själv och min fina baldejten också :lol: ... min fina flickvän :wub:.... även chauffören fick vara med på kortet... visst är han ball :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 mycket tjusigt... :thumbup: själv kom 3 polare i en gamal alfa å hämta mig.. inte mycket att skryta över me andra ord.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Jag tycker det ser ut som du blev skjutsad av Picko Troberg iklädd en kilt.... På tal om att skryta... När jag tog studenten så fick jag köra hem själv i min matt svarta VW 1303 när allt var slut... Och det var ingen champagne frukost innan heller m.a.o..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 Jag tycker det ser ut som du blev skjutsad av Picko Troberg.... Heter han inte Leif?! Det sa han iaf :lol: ... det va asballt att åka nerför gången i den bilen... nercabbad å så va vi så finklädda... kändes lite kungligt när alla människor stod runt omkring å tittade å tog kort :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 nä du har blivit lurad ... det är han där med kepsen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted June 6, 2005 Author Share Posted June 6, 2005 haha.... vilken luring :lol: ... han ville säkert inte erkänna vem han va... då skulle alla kasta sig över honom å vilja ha autografer :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Hmm registrerad på en Cecilia Svensson i Växsjö.. så de sa inte så mycket.. men de ser klart ut som Picko... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts