Mr.P Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Vilken storlek på chassie ? Vad jag förstår finns det lite olika storlekar jämfört med bok chassiet, både förlängda och breddade, så var hittar jag ritningar på det som finns ? Okej jag vet allt beror på vilken motor & låda jag tänker använda, hur stor plats i coupen mm. några tips i allafall :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 det finns ett gäng olika ram-ritnigar att tanka ner från hemsidan ( www.locostsweden.se ) ... ang hur bred/stor bil du vill ha är det väldigt individuellt beroende på hur stor/lång man är.... sök lite på forumet för det har varit många diskussioner om det innan... :) :welcome: oxså... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.P Posted May 24, 2005 Author Share Posted May 24, 2005 Tack tack ! Jag letar vidare , men som sagts tidigare d mesta har nog diskuterats i detta forum ,men d kan finnas saker som tillkommit el uppdaterats så d tål att ta upp igen.ska kolla i bibilioteket efter ritnigar. En kort fråga ,dala7 chassiet vilka mått har det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts