Arrowsmith Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 http://www.radioseven.se/ Wohow !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 19, 2005 Author Share Posted May 19, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: BAH!! det är säkert bara du som har blivit för gammal........ typ.... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: BAH!! det är säkert bara du som har blivit för gammal........ typ.... :whistling: Menar du att "Bäst före datumet" har gått ut ??? :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 ("Nippetippe") :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Det var ju synd att de lagt beslag på det namnet. Allt jag hörde var reklam för Samsungs MP3-spelare..... *stäng av*... varför ska jag sitta och lyssna på reklamradio när jag kan lyssna på CD eller MP3 eller kanske bara P3? Vi kanske får starta en kanal som heter Radio Locost. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 P3!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts