heralue Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: Quote
Arrowsmith Posted May 19, 2005 Author Posted May 19, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: BAH!! det är säkert bara du som har blivit för gammal........ typ.... :whistling: Quote
heralue Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Det var ju nippetippe "musik" !!!!! :icon_angry: :icon_angry: BAH!! det är säkert bara du som har blivit för gammal........ typ.... :whistling: Menar du att "Bäst före datumet" har gått ut ??? :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: Quote
gka Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Det var ju synd att de lagt beslag på det namnet. Allt jag hörde var reklam för Samsungs MP3-spelare..... *stäng av*... varför ska jag sitta och lyssna på reklamradio när jag kan lyssna på CD eller MP3 eller kanske bara P3? Vi kanske får starta en kanal som heter Radio Locost. ;) Quote
Recommended Posts