anton Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hej jag undra om det är någon son ska bestalla kit eller delar från MK i så fall är jag gärna med och delar på frakten.jag skulle ha haft en aero screen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hej jag undra om det är någon son ska bestalla kit eller delar från MK i så fall är jag gärna med och delar på frakten.jag skulle ha haft en aero screen. Vi är själva lite intresserade av en sådan + en bagagebalja ! Vad kostade en aero screen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Jag tror den kostar 60 pund . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 det är MK som har de där med stora "böjar" på va? de ser väl inte ut som caterhams som brukar sitta på R500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts