Michael Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Om allt går enligt planerna så har jag tänkt att åka ner till Svenskt Sportvagnsmeeting på ring Knutstorp 8-10 juli. Min undran är om det finns fler klubbmedlemmar som har tänkt att åka dit med eller utan sjua. Vi syns Michael Wänström Sjövik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 7, 2005 Share Posted May 7, 2005 Det är ganska stor sannolikhet att jag ska dit och titta. Med eller utan sjöstövlar, sydväst och gummiraka. B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 8, 2005 Author Share Posted May 8, 2005 Det lär behövas om det regnar en 100000 del så mycket som förra året. Jag var där och det var :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 8, 2005 Share Posted May 8, 2005 Det lär behövas om det regnar en 100000 del så mycket som förra året. Jag var där och det var :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: Michael W Jo, jag vet. Men det fanns mycket skoj att se och höra iaf :) http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=1130...der=asc&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Jag skulle gärna vilja hänga på dit ner, då utan sjua... Michael, vilken/vilka dag/dagar ska du dit?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Detta året ska det f-nimej vara med sjua.. :icon_angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Detta året ska det f-nimej vara med sjua.. Det är noterat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 börjat med elen så det ska jag väl hinna... Om Bilprovningen strular så lånar jag ditt släp, om det är ok? (finns ju även på statoil..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Detta året ska det f-nimej vara med sjua.. :icon_angry: Vad skulle det annars vara ?? :prop: :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 9, 2005 Author Share Posted May 9, 2005 Jag hade tänkt mig hela helgen Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Hej ! Klart att ni skall åka på SSM! Om ni inte vill/kan åka på banan så finns det alltid möjlighet att åka Rallyt, i lite lugnare tempo med många fina bilar och kluriga uppgifter. Det går bra att anmäla sig på mgcc.nu där ni klickar er vidare till SSM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 26, 2005 Author Share Posted June 26, 2005 Jag har nu betalt in anmällningsavgiften och jag och min fru skall delta i rallyt. Hoppas vi ser fler locost där för två år sedan var det ett inte föraktligt antal :thumbup: . Vi ses Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 På onsdag kan jag ge besked.... har SFRO-2 imorgon måndag och sen bilprovningen på onsdag (tight men det borde gå...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 Jag kan bara önska lycka till. Jag hoppas verkligen att vi ses Besikta väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Finnes det något program för helgen att läsa ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 NJA ;) men en del på http://www.mgcc.nu/mgcc.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Efter att ha deltagit i rallyt de senaste sexton åren med min Spitfire kan jag rekommendera ett besök på SSM. Arrangemanget har hittills alltid flutit väldigt bra med mycket action på banan och kort tid mellan heaten. Variationen på bilarna borde tilltala alla med lite bensin i blodet. Denna tävling är det arrangemang som har högst prioritet i min kalender.... Hoppas att det kan bli en plats för en årlig Locostklubbträff i framtiden. ( Med klubbparkering inne på området, grillning/camping lördagkväll osv) Vi ses på Knutstorp ! JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Nu finnes det preliminära tidsschemat http://www.mgcc.nu/ssm05/ssm_tidplan.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Det lutar starkt åt att jag ska dit på söndagen, men man får se vad väderleksrapporten säger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 7, 2005 Author Share Posted July 7, 2005 I morgon bär det iväg :thumbup: hoppas att allt håller :whistling: och att vi inte behöver använda öskar :mad: . Hoppas att man får träffa fler glada :wohow: "locost" ägare Vi ses Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 10, 2005 Author Share Posted July 10, 2005 Nu har jag kommit hem efter att ha deltagit i och bevittnat sportvagnsmetinget på ring knutstorp. :wohow: Arangemanget var toppen vädret likaså. Jag har träffat massor av trevliga locost meniskor Jag vill tacka alla som jag träffade för alla trevliga och givande pratstunder. Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts