Tommy Posted October 14, 2005 Author Share Posted October 14, 2005 Här går det undan vet ja med beställningarna.... :notworthy: Nu är det 3 instrument kvar! Så passa på innan detta gruppköp är slut för denna gång! :racesmile: Nästa... Det 3:e grupp-köpet startar någon gång i Febr/Mars 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Jag skulle allt vilja ha en, men det är dumt att den ligger i en låda i ett år :prop: ... får nog vänta till nästa gruppköp, jag ska ju börja svetsa ramen nu i helgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 Det är klar att du måste ha ett instrument nu! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Ja men kom igen nu coffe...visst kan det väl vara mysigt att ha instrumenten mörka vinterkvällar och sitta och knappa på ;) Men du kanske har annat för dig när du inte skruvar i garaget :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 hmm, iof :blink: ... det är väl alltid kul att sitta å pilla å knappa samtidigt som man sitter där och tittar på sin tomma ram :prop: vad är skillnaden mellan 3853 å 3150?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 Den ena är med det svarta skalet runt omkring med alla indikatorlampor och den andra är utan lampor. men kolla deras hemsida.. det finns massor av häftiga instrument, detta är bara de 2 vanligaste som beställs via gruppköpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 jaså, jag trodde de bara va dom man kunde välja på.... på det viset... efter lite kollande på deras hemsida så är väl valet egentligen en 3853... kan man välja vilka lampor man vill ha på sidan om displayen eller får man bara några?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 15, 2005 Author Share Posted October 15, 2005 Det är et visst antal färdiga... de vanligaste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 okej, för när jag var och hälsade på Henrik (blackbirdseven) så hade hade han lampa för neutral, det behöver ju inte jag... ni som beställt, vilka lampor fick ni på era och vilka är de vanligaste?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 jag vet inte då jag sålde min när jag fick ett tokbra pris på en S2000 diff å de var tomt i plånboken.... :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 Välj vad du vill ha dina lampor till själv! :D Hel - Halv - Blink - Blink - Olja - Tändning.... mm ...mm . Några har ja fasta symboler... ( Syns på bild ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Ja, om man kollar på bilden så finns ju neutral, den vill jag ju inte ha... men dom andra kan väl vara bra att ha... hel, halv, blinkblink å olja.. även varningsblinkers... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 18, 2005 Author Share Posted October 18, 2005 Nu är det ett instrument kvar innan gruppköpet är över! Den som är intresserad.....Passa på nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Ja...och nu börjar pengarna droppa in på vårt PG konto. Ju snabbare det blir betalt, desto tidigare kan vi beställa instrumenten. Glöm inte att skriva vilket Art.nr det är och namn och medlemsNr. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 26, 2005 Author Share Posted October 26, 2005 Ok Då är det klart! Jag beställer på Måndag den 30:e Så är det någon mer som vill haka på så går det bra under hela helgen! Ni som vet med er att ni inte betalt gör det så fort som möjligt! Glöm inte namn och artickelnummer på inbetalningen! Artikel nr 3853 kostar 1596:- + 40:- i frakt. Artikel nr 3915 kostar 1746:- + 40:- i frakt. Efter att alla betalt kommer mätarna att skickas ut till er. Följande har beställt: Lupus 3853 Piraya 3915 Ingemar 3853 Blackbirdseven 3853 Anton 3853 Agust 3853 Paska 3853 Betala till: Postgiro nr: 36 74 42-1 Locost Mk Org, nr: 802421-0372 Adress: Co/ Tommy Borg PatronBergströms väg 17 682 33 Filipstad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 När ni betalar kan ni skriva ert Nickname och ert riktiga namn på talongen. också om ni brukar använda det. Jag har inte nick på allaså jag vet inte vad en del av er på listan heter i verkliga livet s.a.s. :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Jag har bytt till 3853 :D Tank mätare är nog viktigare än temp MAO bör det nu se ut så här om du inte hinner få in postgirot LUPUS 3853 Piraya 3915 Ingemar 3853 Blackbirdseven 3853 Anton 3853 Agust 3853 Paska 3853 :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 27, 2005 Author Share Posted October 27, 2005 Fixat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 1, 2005 Author Share Posted November 1, 2005 Då är beställningen klar! alla har betalat och har vi tur så skall mätarna vara ute i slutet på veckan eller senast i början på nästa vecka. Vill passa på att tacka alla för denna gång och återkommer i början på 2006 med nästa gruppköp. Personligen så tycker jag att ni som har köpt dessa instrument kan starta en egen tråd, för monteringsfrågor mm kanske bilder på hur ni löst montagen och installationen mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Håller med! Jag har saknat bilder på hur instrumentet ser ut när det är monterat - de enda bilderna jag sett är bilder på motorcyklar och där liknar inte instrumentbrädan den i en Se7en speciellt mycket... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted November 2, 2005 Author Share Posted November 2, 2005 Kan bara tala om att i skrivande stund så klistras adresslappar på era paket! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Och jag kan tala om att fakturan är betald och paketen ligger på posten i dag. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Berglund Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Blev det inga fler gruppköp av instrument ? Man är ju lite sugen på att köpa en sån där själv! Ingen annan ? :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Tja... 3150 måste gått ned i pris sedan sist? Priset som anges här i tråden är inte långt ifrån priset för en 3803, men på deras web kostar 3803 dubbelt så mycket. För £65 kan man köpa många färgglada lampor. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 18, 2007 Author Share Posted March 18, 2007 Det finns ett instrument som ej är utlöst ! någon som är intresserad? Tror det är ett utan tankmätare men med temp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paska Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Hej jag är intresserad av den vilken modell och vad kostar den mvh Sture :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts