Jocke E Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Tjenixen Jag och Magnus (Superswift) kommer att öppna portarna för en liten garageträff nu på söndag (2005-04-24) på Södermalm, Stockholm. Är vädret ok så bjuder jag på en provtur för de som vill. Vi är där efter kl 11.00. Vill ni komma så PM:a eller maila via forumet för adress och telnummer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 hmmm...enda gången men önskar att man vore 08:a.... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Bra initiativ grabbar....synd att det är lite långt att åka :( Glöm inte kamera :whip: Hoppas det dyker upp ett gäng :D Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Ja, tänkt om man bodde närmare stockholm än 50 mil... då skulle man ju absolut ha kommit å fått sig en provtur :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Hmm... kanske kan vara nåt. Skulle vara kul att se din nya motor. Jag vet ju var ni håller hus, så jag och sonen kanske glider förbi, om det är ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 23, 2005 Author Share Posted April 23, 2005 Inga problem :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Tjenare Jocke och Magnus!! Tack för garagetitten, mycke fint garage och fina bilar. Grabben tyckte att det var synd att inte han fick provåka en sväng,(tur för mej ,annars hade han väl tyckt att mc gått på disel resten av resan,grannen har jag inte sett sen vi kom hem,han skruvar "musse" för glatta livet tror jag. Ännu en gång tackar vi för titten. tja Anders ps. var hade du fått tag på kylarslangarna??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 25, 2005 Author Share Posted April 25, 2005 Kul att så många kunde dyka upp, om än på lite olika tider. Jag bjuder på en provtur så fort jag fått i nya stolarna (dom bör komma idag eller i morrn). Du har mitt nummer så är ni ute och hojjar igen så kanske ni kan komma förbi. Kylslangarna är inhandlade på Hydroscand, via Jonte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts