Lenny Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 "JBR"- i Borås annordnar en utställnigstävling för bilar, som de annonserar om i radion. Eftersom jag bor i närheten kommer jag åka dit, MEN, jag har ju ingen färdig bil att visa upp...(bara en voltad XR2i)!!! Vore fint att visa Boråsarna vad "vi" sysslar med. Någon intresserad?, skulle nog ha en chans med våra åk... ...Lenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Acke i Gtb har våra skyltar från Elmia och det är ju hyffsat i närheten. Jag har dock inte koll på färdiga medlemsbilar i Borås trakten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 jo, skylltarna har jag.. Michael med sin MK indy bor ju i sjövik (som inte ligger i småland) och det är väll inte så långt bort tror jag... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Borås ligger nära ca 6,5 mil men jag jobbar tyvärr :( . Jag skall kolla med Bosse om han är pigg att ställa upp. Är det någon som vet mer om arangemanget hör av er. Är det föresten inte en som bygger i brämhult hur långt har du kommit? Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 Vi får hoppas att tillfället återkommer, nästa år vid den här tiden skall jag försöka att vara nästan klar. men i år känns det inte aktuellt. Allt Gott Bengt (Gånghester 7 km utanför Borås) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 verkar som om själva "eventet"kommer bli stort, dem annonserar mycket om "runt-i-kring" aktiviteter i radion... hoppas verkligen att någon ställer upp med en 7:a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Gånghester var det sa bull förlåt :icon_oops: det är vist fler som inte är så bra på geografi Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts