Tommie Ibert Posted November 27, 2003 Share Posted November 27, 2003 Fick min byggsats från Dj sportcars nu i veckan, Har hunnit med att popnita golvet än så länge.. Spännande spännande!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted November 28, 2003 Share Posted November 28, 2003 WoW!!!! :D :D Bilder??? Jag hämtar min sats om två veckor. Lååång väntan känns det som ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted November 28, 2003 Author Share Posted November 28, 2003 Jag kan lägga upp bilder imorgon, har kameran i garaget.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted March 20, 2004 Author Share Posted March 20, 2004 Hallå! Nu har det kommit upp lite bilder på Dax Rush Hayabusa /Tommie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted March 21, 2004 Share Posted March 21, 2004 mumma vad fint det såg ut. vill oxå ha..... :icon_bach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted March 28, 2004 Author Share Posted March 28, 2004 Nu har det kommit upp lite nyare bilder på bilen, torrsump mm. Ibert Sportcars / Tommie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommie Ibert Posted December 29, 2004 Author Share Posted December 29, 2004 Lite nya bilder ligger uppe.. Dax Rush /Tommie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts