Bengt Norell Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Jag har tappat bort webadressen till en kille som säljer stötdämpare som fritidssyssla, adressen har varit uppe på forumet tidigare men nu hittar jag den inte. Finns det möjligen nån som känner igen beskrivningen och kan hjälpa mej med detta ? Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 England eller Sverige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted April 13, 2005 Author Share Posted April 13, 2005 Sverige, jag har för mej att han håller till i Linköpingstrakten men det kan va fel, han sköter allt per web och mejl. Jag har haft kontakt med honom för nåt år sen men hans adress försvann när jag bytte dator. Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 kanske denna? http://home.swipnet.se/bmp/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted April 13, 2005 Author Share Posted April 13, 2005 Precis rätt !! Tackar Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts