Acke Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 när jag såg den lilla bilden var första tanken "-Fan !!! har den läckt orange motorolja ??" :blink: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 ja jävlar en stor pöl... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Bilen är nu såld,jag sålde 7an o porsche och min merca alla på samma dag så nu är det tomt i garget.Om nån vill veta vad jag fick för bilen så säger jag bara alldeles för lite verkar inte var så stor sug efter 7 or längre. Förra 7an gick ju direkt jag satte ut annonsen.Så nu är jag ute efter nytt objekt nån som har tips amg vlr kaske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrlynx Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 vad ska du då köra till helgen? eller har du kvar den till efter wheels för jag har inte sett den sedan du lackade om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Det blir till att åka komunalt eller mazda combi,bägge känns lika kul :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Det blir till att åka komunalt eller mazda combi,bägge känns lika kul :wacko: hemska tanke..... :doh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 (edited) ja ja snart står nästa 7:a i garaget..eller??? :blink: eller blir det en Lotus Europa.... kul att se vad det blir. :D :racesmile: Edited June 30, 2006 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts