Micael Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 (edited) I dag provköres bilen för första gången. Allt finns dokumenterat av min fru och tillika kamerakvinna. Jag vill dock meddela känsliga tittare att min fru och grannen är pratglada. :D Test Drive (10 mb) Edited April 9, 2005 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Härlig känsla eller hur :D Dagens citat från frun: Då kanske han inte behöver mecka något mer nu då då kan jag se honom inne!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lozec Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 GRATTIS!!! det ser ju lysande ut! (grämer mig dock att du hann ut före mig ;) ) //Lozec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Grattis :wohow: :wohow: Du bor norr om människobyn va? Kanske ett garagebesäk vore en bra utflykt i morrn? PM:a om det passar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Då kanske han inte behöver mecka något mer nu dådå kan jag se honom inne!!! :lol: ja va med på den.... tror du hon blir craaaazyyy när han bara är ute å kööör hela tiden... :D förresten :whip: :whip: :whip: på min egen skinka för att du hann före Micke.. Grattis Moose :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Eller när hon inser att man aldrig blir färdig ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 oj va vackert!! vilket gött ljud du hade i bilen :wohow: GRATTIS!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Underbar film! Ett varmt grattis! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Vilken härlig film...och vilken härlig start på den här dagen jag fick...ett gott skratt åt frugans kommentar:wohow: Grattis. på med karossen så ses vi på Tullinge :whip: ;) Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Jag kan bara hänga på det positiva omdömmena som givits en synerligen trevlig film :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 :lol: gillar den typiska dam-kommentaren..... samt i slutet på filmen: heja pappa heja pappa heja pappa :thumbup: :thumbup: grattis ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 Man tackar för alla värmande kommentarer. Jo frugan har lite svårt att vara tyst. Det skall alltid pratas. Ungarna var nog mer i extas än vad jag var. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Jo frugan har lite svårt att vara tyst. Det skall alltid pratas. Tack för en trevlig film och grattis! Ang frugan så behöver du inte oroa dig ... Jag har en sambo och 2 döttrar och dom pratar på dom med ;) ;) Ljudspåret på filmen är kanon! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Grattis! :wohow: F-n vad jag längtar till liknande situation! :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Ja, man får lov att grattulera !! :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts