Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej

Tänkte beställa en 10mm EN AW -6082 Alu fläns från scandcut. Är den någon annan som behöver en så kan jag beställa fler så kan vi säkert få lite billigare styck pris. Inte för att det var dåligt pris men fler blir säkert lite billigare. Priset nedan är ex moms så 600 kr för en sen tar jag frakten till mig och så får ni betala frakt till er eller så kan jag leverera dem till Nifsta någon torsdag eller Kinnekulle i Augusti - alternativt avhämtning hos mig. 

Skriv här eller skicka meddelande om du vill ha en så löser vi betalning och frakt via swish, senast 1/5 så kan jag beställa veckan efter.

/Vedde

Screenshot 2026-04-25 164900.png

Edited by vedde
uppdaterat priset
Posted
On 2026-04-25 at 16:50, vedde sade:

Hej

Tänkte beställa en 10mm EN AW -6082 Alu fläns från scandcut. Är den någon annan som behöver en så kan jag beställa fler så kan vi säkert få lite billigare styck pris. Inte för att det var dåligt pris men fler blir säkert lite billigare. Priset nedan är ex moms så 600 kr för en sen tar jag frakten till mig och så får ni betala frakt till er eller så kan jag leverera dem till Nifsta någon torsdag eller Kinnekulle i Augusti - alternativt avhämtning hos mig. 

Skriv här eller skicka meddelande om du vill ha en så löser vi betalning och frakt via swish, senast 1/5 så kan jag beställa veckan efter.

/Vedde

Screenshot 2026-04-25 164900.png

Hade du inte ett nytt trottlebody system?

Posted

Jo men om du såg bilden så är risken att det blir för långt utstickande åt sidan. Tänker därmed gardera mig och svetsa ihop ett enkelt insug med fläns- rör- platta till plenumet så jag i så fall kan köra enkelt spjällhus. Har 2 st 80mm liggande. Borde gå att få till KL racings Volvo Turbo plenum tänker jag?fc03ba9d8eb0a36c873112370a78c10a.jpg

Skickat från min SM-S908B via Tapatalk