vedde Posted April 25 Posted April 25 (edited) Hej Tänkte beställa en 10mm EN AW -6082 Alu fläns från scandcut. Är den någon annan som behöver en så kan jag beställa fler så kan vi säkert få lite billigare styck pris. Inte för att det var dåligt pris men fler blir säkert lite billigare. Priset nedan är ex moms så 600 kr för en sen tar jag frakten till mig och så får ni betala frakt till er eller så kan jag leverera dem till Nifsta någon torsdag eller Kinnekulle i Augusti - alternativt avhämtning hos mig. Skriv här eller skicka meddelande om du vill ha en så löser vi betalning och frakt via swish, senast 1/5 så kan jag beställa veckan efter. /Vedde Edited April 25 by vedde uppdaterat priset Quote
Mildseven Posted April 27 Posted April 27 On 2026-04-25 at 16:50, vedde sade: Hej Tänkte beställa en 10mm EN AW -6082 Alu fläns från scandcut. Är den någon annan som behöver en så kan jag beställa fler så kan vi säkert få lite billigare styck pris. Inte för att det var dåligt pris men fler blir säkert lite billigare. Priset nedan är ex moms så 600 kr för en sen tar jag frakten till mig och så får ni betala frakt till er eller så kan jag leverera dem till Nifsta någon torsdag eller Kinnekulle i Augusti - alternativt avhämtning hos mig. Skriv här eller skicka meddelande om du vill ha en så löser vi betalning och frakt via swish, senast 1/5 så kan jag beställa veckan efter. /Vedde Hade du inte ett nytt trottlebody system? Quote
vedde Posted April 27 Author Posted April 27 Jo men om du såg bilden så är risken att det blir för långt utstickande åt sidan. Tänker därmed gardera mig och svetsa ihop ett enkelt insug med fläns- rör- platta till plenumet så jag i så fall kan köra enkelt spjällhus. Har 2 st 80mm liggande. Borde gå att få till KL racings Volvo Turbo plenum tänker jag?Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
Recommended Posts