Janne Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Hej! Finns det några byggare i Östergötlan, gärna linköping som vill visa upp sina byggen och ge lite inspiration. En "garageträff" kanske vore nåt. Jag är iaf sugen på att titta på både färdiga bilar och rörhögar och snacka lite skit. :wohow: Har tyvärr inget att vissa upp själv ännu...... Intresse??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Dirkschneider Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Hej undrar vad du funderar på Locost eller Kit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted March 30, 2005 Author Share Posted March 30, 2005 Själv ska jag bygga locost, men jag kan tänka mig att kika på lite kit-byggen oxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Dirkschneider Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Ok jag skulle nog föredra att köpa något färdigt har ingenstans att vara. Skulle jag bygga skulle det nog bli ett Kit. Nu är man ju så klart influensasjuk så man missade Elmia mässan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted April 5, 2005 Author Share Posted April 5, 2005 Hallå?! Inga östgötar som bygger??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Hejsan! Jag bygger i Borensberg! m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Posted April 5, 2005 Author Share Posted April 5, 2005 Jag bygger i Borensberg! Dit är det inte långt, jag bor i Björkeberg utanför linköping. Finns det intresse av en garageträff då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts