Micael Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 I dag kl 15.30 gav seismografen i Uppsala en 9:a på richterskalan. Skälet till detta anses vara starten av en viss Locost norr om Stockholm. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Hadenäran. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Man får gratulera !!! :notworthy: Tänk bara på att ihögre farter så kan man tomma innehållet i sina fickor !! (jag vet, vid den härliga turen idag så tappade jag nycklarna till min andra bil !!! , hittade dessa senare vid en cykeltur :icon_oops: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Synnerligen grattis jag kommer ihåg känslan väl då det endast var några dagar sedan Bygg väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Gratulerar :D Då är du klar för Tullinge då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts