Tommy Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Hur gjorde vi med arbets-schema för montern ? Vi har 5 utställarbiljetter / dag Eddy = Hela tiden Tommy pendlar mellan Dala7 och Locostmontern = Hela tiden Jonte - Gripenland = Hela tiden ? Jonte = Fredag, Söndag, Måndag Coffe = Söndag Zaphod = Söndag Michael = Lördag, Söndag, måndag Acke = ev, ½ Söndag, ½ måndag Henrik = Lördag Björn = ? Alla måste få en längre ledig period för ev, hembesök el liknande eller bara för att strosa runt lite ! Björn, Henrik, hur har ni tänkt besöka mässan ? Fler ? Hör av er så får vi försöka sätta ihop ett schema ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Gripenland = Hela tiden När ska man vara där på torsdag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Återkommer ikväll med en ungefärlig tid jag kommer, kan nog stå ganska länge utan problem ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag kan större delen av söndagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag blir nog där hela tiden. Jag får reservera lördagen om det går. Jag åker från västerås vid lunch, så jag borde vara i Jönköping runt 16-17 tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Gripenland = Hela tiden När ska man vara där på torsdag? Vi får höras av lite senare .... men vi åker runt 12 snåret från oss kan nog vara nere vid ca: 16.00 Gripenland = Hela tiden ;) alla kommer säkert inte att kunna närvara alla dagar / hela tiden .... Bara det finns någon där hela tiden ! OBS ! Vi får dela med oss av mob, nr till varandra så underlättar det under Torsdag em, :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 jag drar på förmiddagen från göteborg å finns de sovplats kan ja stanna till efter lunch på måndagen.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 jag drar på förmiddagen från göteborg å finns de sovplats kan ja stanna till efter lunch på måndagen.. :) Vi har tänkt att ta med en madrass så nog ska det gå att lösa. :thumbup: Inte ska du behöva slagga i bilen inte. Eddy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 ja skall ju hämta min nyinköpta blöjwagon på lördag så i värsta fall får jag ju lätt plats där.. :D Bild på "The Blöj Wagon"... :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 ja skall ju hämta min nyinköpta blöjwagon på lördag så i värsta fall får jag ju lätt plats där.. :D Bild på "The Blöj Wagon"... :wub: Tja.... Den duger väl som uppsamlare av : Godispapper, Festiskartonger, Servetter, blöjor, Mc donalds påsar, halvsugna gelehallon mm. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag kommer bara vara på mässan som besökare på söndagen och stå i Dala montern på måndagen, så tyvärr..... :( Jag kommer inte loss fler dagar p.g.a. problem med barnvakt eftersom det är min helg att ha barnen i påskhelgen... Ska försöka bättra mej i framtiden med engagemanget men just nu är schemat fullt dygnet runt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag finns tillgänglig alla dagar utom fredag. Om det blir tal om övernattning så kan jag altid ta med mig husvagnen. det skall finas en vinteröppen camping i Jönköping Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag kan stå där så gott som hela söndagen.... så blir det ju skitbra med årsmötet också ;) ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Jag kan stå där så gott som hela söndagen.... så blir det ju skitbra med årsmötet också ;) ..... kanon ! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Gripenland = Hela tiden ;) alla kommer säkert inte att kunna närvara alla dagar / hela tiden .... Bara det finns någon där hela tiden ! Hmm, jag tänkte alltså inte stå där dygnet runt :icon_sleep: men jag kommer att vara tillgänglig alla dagar :) Jag vill ju gärna kika runt på själva mässan oxån :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Skicka mig ett pm med era mobilnummer så sätter jag ihop en lista som jag returnerar till alla berörda ! Jonte = Klar Tommy = Klar Eddy = Klar Gripenland = Klar Björn = ? Laangen = ? Henrik = ? Michael = Klar Zaphod = ? Coffe = Klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 (edited) Jobbar hela helgen men försöker få ledigt på söndagen. Om jag får ledigt och kommer ner i hyffsad tid då så kan jag nog i alla fall byta av någon som vill slajda runt och tugga motor. :teeth: Conco Edited March 18, 2005 by conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Som det ser ut nu så kommer jag ner på lördagen, försöker komma innan mässan öppnar. Kan då stå nästan hela dagen. Hur blir det med biljetter och sånt? Ska försöka övertala lite kompisar också att åka med, blir lite dyrt med soppapengarna för en person annars :icon_blink: Edit: Såg nu att styrelsemötet är på söndagen, vilket betyder att jag missar det (är påväg till Gotland då) :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Skulle vara kul, men jag kommer själv bara att besöka mässan under fredagen, då påsken vikt åt att skruva på bilen, :thumbup: Våren kommer fortare än man anar och man vill inte stå utan körklar bil när gatorna är sopade och solen skiner. :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 OBS ! EDIT 21 mars kl: 20.15 Vi har 5 utställarbiljetter / dag ! Jag får nog min biljett från Dala7 ... Fredag= Jonte, Eddy, Gripenland, 2 st ledig biljett Lördag= Jonte, Eddy, Gripenland, Michael, Henrik (ev 2 Biljett ledig.. inkl Jontes) Söndag=Jonte, Eddy, Gripenland, Coffe, Zaphod, (Michael och Acke) ( Här köper Klubben 2 Biljetter av Dala7) Måndag=Jonte, Eddy, Gripenland, Acke, Michael Söndag/Måndag: Dala7 har några biljetter lediga, annars får vi förboka några som klubben betalar Förhandsbokning av billigare besöks-biljetter håller vi på att kolla upp! Återkommer med Tel nr som ni kan ringa så att vi kan möta upp vid entrén med biljetter. Anmäl i så fall ert intresse för biljetter här och med ett PM till mig så återkommer jag med mer info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 Information om vår monter och det runt omkring ! Länken är lite "seg"... ha tålamod! B02:17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Då anmäler vi oss för intresse av biljett, om man nu inte redan är automatiskt anmäld ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 Då anmäler vi oss för intresse av biljett, om man nu inte redan är automatiskt anmäld ;) Du kommer att ha biljett för Söndagen! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 BILJETTNUMMER ! Här har ni 2 Mobilnummer som ni kan ringa så att vi får komma ut med biljettet till er som skall jobba i montern. Jonte: 073-946 63 28 Tommy: 073-157 38 50 Om ni vill chansa som klubbmedlem på att det finns biljetter kvar som besökare så kan ni även ringa dessa nummer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Klartecken för projektorn, good to go :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Underbart!! Detta känns väldigt välorganiserat... en stor eloge till alla som ligger bakom allt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 Kanon väl organiserat :thumbup: Vi ses Michael W SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 23, 2005 Author Share Posted March 23, 2005 En sista koll! Är det nu någon som inte vet vad vad som skall med eller fått förhinder att ta med det som vi kommit överens om? Jag har som sagt ingen koll på Film / Bilder, projektor och dator, drivrutiner, portar eller grafikkort med anslutning mot projektor... etc... hoppas att ni som är berörda kollar det med varandra ! om det är något akut så når ni mig i dag på: 0590-156 77 fram till kl: 17.00 sedan på 0590-105 52 Vi åker på Förmiddagen i morgon och försöker vara framme vid ca: kl 14:00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Kommer ej ihåg hur det var :blink: med projektorn, ingen har hört av sig angående den men den finns fortfarande tillgänlig, någon måste dock höra av sig om ni skall ha den, jag kommer att åka ner till mässan på fredag är där vid lunch. Daffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar. Bygg väl Michael W SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar. Bygg väl Michael W SJÖVIK Ett hett tips om ni vill kunna köra ALLT är att installera VLC (Video Lan Client) som spelar ALLT (DVD, DivX, MPEG4, H264, MPEG1/2, WMV, AFS, MOV osv). Man kan blanda filmer i olika format och codecs i en och samma spellista. Busenkelt att använda. Helt über-gratis dessutom (viva open source!). Hittas på: http://www.videolan.org/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Nu drar jag strax ner till Jönköping, vi syns därnere allihop. Först dit vinner :prop: *asg* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 24, 2005 Author Share Posted March 24, 2005 Nu drar jag strax ner till Jönköping, vi syns därnere allihop.Först dit vinner :prop: *asg* Och nu drar vi ! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Ett hett tips om ni vill kunna köra ALLT är att installera VLC Och det som inte VLC spelar, det spelar MPlayer. ;) http://www.mplayerhq.hu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar. Bygg väl Michael W SJÖVIK Bra bra, tar med mig lite kablar också, du måste ju ha VGA eller S-video på den så det löser sig alltid ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts