DIRAVI Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 http://www.motormassansundsvall.net/ Nån mer än jagf som tänkte sig dit, kanske en pratstund över en kopp kan vara av intresse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Jupp. Lördag eller söndag? Jag har inte bestämmt mig än. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 nån som kommer att ställa ut sin sjua??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted March 13, 2005 Author Share Posted March 13, 2005 Jag var ett tag inne på att ställa ut min, men jag har haft nog strässigt so det blev inte något av det, men jag funderar att gå dit på Lördag, men kan även ändra det till söndag om det passar någon bättre så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 blir nog att åka dit på lördag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted March 17, 2005 Author Share Posted March 17, 2005 Då får det bli lördag för mig med, vi kan ju höras för att bestämma nåt lagom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 jag åker mot sundsvall 4:00 på lördags morgon... :icon_sleep: .... är där vid 11:00.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svinto Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Jag satsar på att vara där runt 11 oxå. Kom just på ... mitt garage är ju på vägen för er... skulle det vara intressant att komma förbi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Jag kommer gärna förbi i ditt garage. Jag finns på tel 070 3978543 så kan vi höras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Ni får väl kolla om Tiger Sports Car från Östersund ställer ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 FAN!!...nu blir jag riktigt sur på mej själv!! glömde ditt nummer diravi hemma när jag åkte till s-vall...sen ser jag nu att man har missat ett garage besök!!! :icon_angry: Dels att mässan var KASS!!! men lite glad är man ju ändå.... för dessa kom på fredag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Jag passerade Sundsvall i går förmiddag och givetvis passade jag på att kolla läget. En kvart senare hade jag konstaterat att mässan inte var något för mig. I princip var det bara bilarna på entréplanet som fick mitt hjärta att gå igång. Nu spelade det inte så stor roll eftersom jag ändå var i trakterna, men satan vad jag hade blivit sur om jag gjort en tripp bara för mässan. Är det åldern som spökar? Grabbarna med keps och dunkande bilstereo verkade trivas bland bilarna med stora fälgar och krimskrams... Tacka vet jag en gammal Cheva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts