svante Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Finns med en Caterham med fireblade motor... men har inte spelat så länge så jag kommit åt den än.. försöker hitta bild på den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 attans här sitter jag bara med x-box, det blir nog till att besöka syrran å hennes pojkvän å köra lite där istället då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Klent substitut men det finns en caterham i PGR 2 (xbox) Å andra sidan kan man köra ringen med ovannämnda spel. H Borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 Klent substitut men det finns en caterham i PGR 2 (xbox)Å andra sidan kan man köra ringen med ovannämnda spel. H Borken Ringen finns i GT4 men det var kanske så du menade?? Ruggigt svår bana, den är smal som 17... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Jag menade PGR2, men det är ju lysande att den finns i GT4 också. Jag fattade för att banan är lite breddad i xbox-varianten men den är smal som satan ändå..... H Borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 provkörde med en bertone coupé så det gick inte så fort men det var ruggit svårt ändå... Till och med texten/klottret på vägbanan är med.. och det går att läsa.. Sägs att de scannat av banan med en noggrannhet på 1.5cm:s rutor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts