Michael Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Hej Synd att jag missade :mad: träffen hos Pixbo men det går väll fler tåg :wohow: . Om några är nyfikna på att kika på en halvfärdig MK så är ni välkomna till Sjövik på söndag. Hör av er om det finns någon som är intreserad. Vi ses Michael Wänström SJÖVIK 0734030076 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 givet kommer vi träffas fler ggr så de ordnar sig skall du se... :) Nästa gång blir de hos Gripenland eller hos mig... Mitt garage skall vi kanske ta när det blivit lite varmare då jag inte har någon värme i garaget.. minusgrader ute = minusgrader i garaget.. :( ( :icon_oops: var ligger sjövik ?? :icon_oops: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 Här Ring eller skriv om det är aktuelt så jag kan fixa fika och ni får en bättre vägbeskrivning. Välkomna Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Det blir fler möten i Mölnlycke(Pixbo) framöver! Då skall vi ha bättre framförhållning. mvh Pixbo :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts