Tommy Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 (edited) Nu gäller det Bokning av bäddar. 1 st Stuga kostar 700 kr/dygn...delat på 4 blir 175 kr/dygn. Ett litet problem som kan uppstå är att vi betalar en massa bäddar i onödan! Vi måste försöka "boka" in oss på bäddarna för att se hur vi ligger till..... Tommy: T.F.L.S Eddy: T.F.L.S Laangen: T.F.L ZAPHOD: S JONTE: T.F.L.S ovanstående antal bäddar / Dygn täcker 1 stuga ! Sedan har vi ... Arrowsmith: ? Acke: ? Pacman: 0 dagar Gripenland: T.F.L.S Björn: ? Var snälla och preliminär boka era bäddar så att vi ser vad som kommer att bli ledigt eller hur många som behöver ta med liggunderlag / madrass ...... Trångt kanske, men mysigt! :D Edited March 7, 2005 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Nu gäller det Bokning av bäddar. 1 st Stuga kostar 700 kr/dygn...delat på 4 blir 175 kr/dygn.Ett litet problem som kan uppstå är att vi betalar en massa bäddar i onödan! Vi måste försöka "boka" in oss på bäddarna för att se hur vi ligger till..... Tommy: T.F.L.S Eddy: T.F.L.S Laangen: T.F.L ZAPHOD: S JONTE: T.F.L.S ovanstående antal bäddar / Dygn täcker 1 stuga ! Sedan har vi ... Arrowsmith: ? Acke: ? Pacman: ? Gripenland: ? Björn: ? Var snälla och preliminär boka era bäddar så att vi ser vad som kommer att bli ledigt eller hur många som behöver ta med liggunderlag / madrass ...... Trångt kanske, men mysigt! :D Gripenland: T.F.L.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 4, 2005 Author Share Posted March 4, 2005 BokningsListan är uppdaterad 7/mars-05 fm ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 Acke, Arrowsmith och Björn ! .... Hur ser era boende planer ut under mässan ? Finns det andra som behöver övernattning under mässan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 11, 2005 Author Share Posted March 11, 2005 Kan vi inte nu få den andra stugan bokad så måste vi nog nyttja madraser och klämma ihop oss i en stuga! Det är bara en bädd bokad i Stuga 2 under 4 dygn Vi ger det ett par dagar till sedan måste vi nog avboka! Det är en kostnad på ca: 750 kr x 4 = 3000:- :( Acke, Arrowsmith och Björn.... Hur har ni löst boendet ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Kom igen....jag vill inte sova på golvet :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Kom igen....jag vill inte sova på golvet :D Det kan jag göra :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 ja kan som sagt nog komma upp söndag och eventuellt sova över till måndagen.... å ja köper förmodligen "skruttfraktare" (kombi) nästa helg så ställa att sova på har jag om de inte finns plats i stugan.. :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 När det gäller bokning av stugorna till mässan så vill jag meddela att jag i dag avbokat en stuga. De som har bokat har jag ordnat sängplatser för, så det är OK. Ni som vill skaffa logi på egen hand, försök med Villa Björkhagen. Jag vågade inte vänta längre då det inte verkade vara nå´t behov av inkvartering. Risken var att klubben skulle få betala ca.3000:- i och med att vi står som beställare. Vi ses på Elmiamässan. :thumbup: Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts