doggydoggen Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 Hej, någon som vet av nån som tänkt sälja sin GT40? Maila mig på doggydoggen@hotmail.com Quote
doggydoggen Posted March 3, 2023 Author Posted March 3, 2023 10 minuter sedan, doggydoggen sade: Hej, någon som vet av nån som tänkt sälja sin GT40? Maila mig på doggydoggen@hotmail.com Svarar mig själv, någon som har länkar till typ Svenska byggsidor för GT40, vet inte riktigt vars jag skall söka? Quote
heralue Posted March 3, 2023 Posted March 3, 2023 47 minuter sedan, doggydoggen sade: Svarar mig själv, någon som har länkar till typ Svenska byggsidor för GT40, vet inte riktigt vars jag skall söka? Denna sidan är den enda som gäller för svenska GT40 byggare. Quote
doggydoggen Posted March 3, 2023 Author Posted March 3, 2023 1 timme sedan, heralue sade: Denna sidan är den enda som gäller för svenska GT40 byggare. Tack, då kanske nån tittar in som har lust att sälja..:) Quote
Recommended Posts