heralue Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 - 8 grader Celsius !! Torra vägar !! Sol från klarblå himmel !! lik förbannat är man inte ute och kör :icon_angry: :icon_angry: /micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Hmm.. jag har tänkt samma sak nu när det varit strålande solsken några dagar i följd... anledningen till att jag inte är ute ock kör är att bilen är i småbitar.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 jag tror att jag bara startat bilen en gång sedan 16 dec. när Zaphod och laangen var här... och då var det bara för att vända den om i garaget..... det är så uselt så jag knappt vill erkänna det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Håller med om att våren kommer fort nu när bilen är nedplockad, lyfte själv ur motorn igår för att få i den nya, det jag grumlat på enda sedan den första turen är vad har jag glömt eller vilken skruv har jag inte dragit. Nu komm vet jag, hade glämt att sätta dit två muttrar, de som håller motorkudden på vänster sida. Har ändå haft ca 300mil utan att motorn lossnat, ibland skall man ha tur :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts