tommyT Posted October 25, 2022 Share Posted October 25, 2022 Locost 7 med saab el volvo turbo motor köpes max 150.000kr Gärna besikningsbefriad Tommy 0704776925 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 Hej Jag har en till salu. Finns bland säljesannonserna. Bara att höra av dig om intresse finns så kan du få mer info. //Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Hej Jag har en Dala 7 till salu. Motor Volvo block B23A, uppborrad till 96,6 mm, toppen är en sk. svanhalstopp från b23e med pluggade spridarhål och bra dubbla Weber 45 förgasare, Volvo vxl låda. Styrleder: Volvo 850. Bak / Frambroms: 240 Turbo Snap off ratt i mocka. 4 punkts och vanligt 3 punkts bälte, sköna Cobra stolar, den är Besiktningsbefriad, mm. Den går bra och startar varje år utan problem, en ägare. Du har unikt tillfälle nu innan jag lägger ut annons om du vill vara först. Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts