Rune Næss Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 Hei Jeg har fått DeWalt som klassesponsor i den Norske Locost serien og i den forbindelse så skal min bil gå med DeWalt dekorering. Jeg sitter å skal lage et dekorforslag på PC, men har bare vanlige bilder å jobbe med. Dette blir det ikke noe greie på, så jeg lurerer på om det er noen som har noe bedre å jobbe med. Fins det noe som man lett kan fargelegge og snu i forskellige vinkler? Quote
Eddy Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 HeiJeg har fått DeWalt som klassesponsor i den Norske Locost serien og i den forbindelse så skal min bil gå med DeWalt dekorering. Jeg sitter å skal lage et dekorforslag på PC, men har bare vanlige bilder å jobbe med. Dette blir det ikke noe greie på, så jeg lurerer på om det er noen som har noe bedre å jobbe med. Fins det noe som man lett kan fargelegge og snu i forskellige vinkler? Ta kontakt med Tommy. Det är hans jobb att göra dekaler och skyltar av alla de slag. :thumbup: Quote
Borken Posted February 15, 2005 Posted February 15, 2005 Hej Kolla in siten, http://www.brandsoftheworld.com Där kan du hitta det mesta i logo och varumärkesväg i redigerbart eps format. Bifogar en variant på dewalts logo (hoppas det inte är illegalt). H Borken 42183__DeWALT.eps Quote
Recommended Posts