Micael Posted November 14, 2003 Share Posted November 14, 2003 Finns det något intresse för måttkapade golv? Jag kan fixa fram golv till "bokchassit" för en billig penning. Golven är i 1.25 stålplåt och har utkapning för växellåda. Golven har också bockade kryss under stolarna. Golv i Alu går också att få fram fast då kostar det lite mer. Även sidoplåtar är på gång Intresserade hör av er till mig Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanB Posted November 14, 2003 Share Posted November 14, 2003 En liten funderig ang. det där med kryssen. Jag vet varför man gar dom där men när man ska göra dom, är det bara att knäcka till plåten eller har nån något bra förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted November 17, 2003 Author Share Posted November 17, 2003 Mina gjordes i en bockmaskin innan govlet svetsades dit. Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts