MagnusAlm Posted August 28, 2022 Posted August 28, 2022 Hej på er,Går i byggtankar, men har inte så mycket preferenser gällande de olika seven-modellerna. Tänkte om det var någon som bor i närheten av Karlstad och kanske har en seven och kan tänka sig att visa bilen? Har kikat på en med bokram för ca 10 år sedan, men inte sett någon med större chassit. Tänker på vilken inriktning man bör ha inför bygget. Bilder i all ära, men vore kul att prata med någon likasinnad och se en bil i verkligheten. Tack på förhand :) Mvh. Magnus Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote
JaBa Posted September 2, 2022 Posted September 2, 2022 Hej Magnus, Du får gärna ringa mig mig, bor i Kil. 0705 400370 /Jan Quote
MagnusAlm Posted September 4, 2022 Author Posted September 4, 2022 Hej Jan,Det låter fantastiskt bra! Stort tack!Jag slår en signal i veckan, har läst din tråd, riktigt inspirerande! Mvh. MagnusSkickat från min iPhone med Tapatalk Quote
vedde Posted April 18, 2023 Posted April 18, 2023 Kolla med BeLo och det bygg gänget i Karlstad. Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
Recommended Posts