Tommy Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 satan vad blankt, vad har ni polerat med, och är skärmarna lackade eller i alu dem med :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Här finns mer att se på och läsa: http://www.simplesevens.org/winterberg.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Brukar man inte säga "det som inte går, kromar man??" :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Brukar man inte säga "det som inte går, kromar man??" :icon_oops: Häääärligt uttryck :lol: !! det anammar jag direkt...... Trailerqueen finns det ju ett begrepp som heter...... och då faller ju hela seven grejen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Grejen är väl den att detta är mig veterligen en originalbil och de har aluminiumskärmar (kolla på Real7:s bil). :thumbup: men ett 7-helsikes polerande är det iallafall... :icon_bach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest real7 Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Grejen är väl den att detta är mig veterligen en originalbil och de har aluminiumskärmar Det var bara S1 som hade aluminiumskärmar. Steves bil är en S3 & vad han gjort är att köpa Caterhams alu skärm/noskit. Caterham gjorde ett par specalserier för ett par år sedan med helalu. Bara nosen kostade GBP 1000 extra. Dyrare än CF! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts