Micael Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Då var första SFRo besiktningen klar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Härligt :thumbup: Då är du klar till Tullinge då :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 Japp, Börjar se ljuset i tunneln :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 :prop: Grattis ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Snabba ryck nu :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Gött mos... :D själv har man något i garaget som knappt ens med livlig fantasi går att få till en bil... :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Grattis - minns känslan från när vår första bil var i samma läge. Hoppas att Sonett7 är i samma läge inom ett halvår... :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Micke Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Fan inte utan att man blir avis! känns som man har en bit kvat dit :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Grattis.... Bara att hålla i nu :) Själv har jag brutit handen så nu blir det lite lugnt ett tag (typ en vecka eller så :-)). Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Själv har jag brutit handen så nu blir det lite lugnt ett tag (typ en vecka eller så :-)).Conco Du skulle väl inte jobba på egen hand :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 27, 2005 Author Share Posted January 27, 2005 Man tackar! Dessa nerslag fick jag på bessningen 1. övre kuledsbult är för kort så att det inte sticker ut tillräckligt med gänga så att nylocken fungerar - jag har inte dragit dom än så jag tror inte att det är ett problem 2. tanken skall jordas - det visste jag inte ens, men det är fort gjort 3. ett bromsrör går för nära en remskiva - snabbt fixat 4. Bakdäcken sitter för nära chassit - ska köra med spacers 5. Bakfjädringen kan vara för stum pga att jag har fyrlänk och poly bussningar - vi ska testa och se hur det funkar Räknar att det är en kväll i garaget för att fixa till allt Jag måste säja att han var mycket kunnig och framförallt både trevlig och intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Var gjorde du besiktningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Själv har jag brutit handen så nu blir det lite lugnt ett tag (typ en vecka eller så :-)).Conco Du skulle väl inte jobba på egen hand :lol: Stressa runt när vi skulle lasta en fraktkärra, halka och landa på handen. Nu har jag tid att surfa runt på nätet och hitta lite intressant. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 27, 2005 Author Share Posted January 27, 2005 I norra Stockholm Skicka ett PM om du vill ha hans namn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Jag vill sälla mig till gratulanterna. Vi syns på vägarna till sommaren Michael W SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts