LUPUS Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 (edited) 7 orna har än en gång erövrat snabbaste ringen tiden (hoppas jag var först med denna, så det inte finns kopia) Argh ! det går inte att rätta fel stavningar i rubriken :( Edited January 18, 2005 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persby Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 ser ut att gå lite fort där.. tycker man kan se lite luft under dom flästa hjul man ser.. :wohow: :wohow: Mvh Persby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Ja söte göte..... :icon_bach: :icon_bach: :icon_bach: :icon_bach: :icon_bach: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 ja fixade rubriken för dig.. :) å de ser ut att gå "ganska" fort.. :wohow: bilen har disskuterats i någon annan tråd, men jag kommer inte ihåg att det postades några tider... 15 sekunder snabbare är ju en förkrossande bra tid.. :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 fan då måste det gå snabbt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoA Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Shit pom-fritt..... 7.18.01 Dett är ju 13 sek snabbare än jag kör ( i GTR) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcor Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Synd bara att den är sååååå ful ! :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Synd bara att den är sååååå ful ! :whistling: Skaffa glasögon! :whip: Den är ju hur tuff som helst! :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixbo Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Det är en Doonkerworth.Hur grym som helst.Har lite bilder på den från bilmässan i Essen. Skall bara skala ner bilderna,då de är mycket pixelstora. mvh pixbo ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts