Sonett7 Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Som ovan - är det bara jag som inte får upp avatarerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 nope inte jag heller, vet tyvärr inte vad som är problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Lika illa här :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Ser dem hur bra som helst :icon_blink: m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Trodde jag, nu ser jag inte min egen :icon_blink: :icon_blink: m :) h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 jag tycker en del är på plats men andra inte.... bara röd-kryss på flera.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 nå't fel är trasigt..... :icon_blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 Skönt att det inte är min dator som är knas... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Samma här ! ...inga Avatarer! :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 Nu har jag laddat upp min avatar igen och nu ser jag den - kanske bara det som fattades? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 hmm..den syns undrar vad som hänt våra under natten? nått med webbhotellet måste det vara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 skumt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 hmm..den synsundrar vad som hänt våra under natten? nått med webbhotellet måste det vara ja gissar att din nya avatar gav servern skrämselhicka... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 hmm..den synsundrar vad som hänt våra under natten? nått med webbhotellet måste det vara ja gissar att din nya avatar gav servern skrämselhicka... ;) Om inte, så framkallar den ialf. lite sjösjuka! :D :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Jag märkte att de avatarer som lag lagt upp under mina inställningar var borta... laddade upp en ny och nu funkar det ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Verkar vara ett bra tillfälle för avatarbyte då, för jag har inte min gamla kvar någonstans... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 hmm..den synsundrar vad som hänt våra under natten? nått med webbhotellet måste det vara ja gissar att din nya avatar gav servern skrämselhicka... ;) näh, den är väll lite mysig tycker jag, Kasumi från Dead or Alive... skumpandet får en direkt att tänka på DOA1, där dom slår i hakan hela tiden ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 näh, den är väll lite mysig tycker jag, Kasumi från Dead or Alive... skumpandet får en direkt att tänka på DOA1, där dom slår i hakan hela tiden ;) :D Se där, en som har koll på brudarna *s* Riktigt så här mycket skumpar det inte i DoA, men nästan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 (edited) En del avatarer är trasig andra är det fel rättigheter på (error 403 - forbidden) Edited February 13, 2005 by error Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 näh, den är väll lite mysig tycker jag, Kasumi från Dead or Alive... skumpandet får en direkt att tänka på DOA1, där dom slår i hakan hela tiden ;) :D Se där, en som har koll på brudarna *s* Riktigt så här mycket skumpar det inte i DoA, men nästan Sitter med alla spelen på mitt Xbox, DoA1-3 och Beach Volleyball ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 JAg ser bara vissa avatarer, nån med acess till webservern som kan fixa rättigheterna på avatarfilerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 JAg ser bara vissa avatarer, nån med acess till webservern som kan fixa rättigheterna på avatarfilerna? Jag la bara in dom (skickade upp) på nytt så funkade det! :thumbup: dvs, egna Avatarer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Det är vi som laddat upp dom på nytt som du ser. Jag har kollat upp i forumets admin, tyvärr har jag eller acke inte tillgång till servern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 (edited) Ash då, då måste jag leta reda på min nånstans i filsystemet :( undra vilken dator jag fick den via :blink: Edited January 26, 2005 by DIRAVI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Hej! Av okänd anledning hade något hundratal filer fått helt felaktiga rättigheter. Nu har jag fixat det så alla bilder bör synas igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Nu har jag fixat det så alla bilder bör synas igen. Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Jag kanske inte riktigt är mig lik, hoppas det är övergående.... ;) :D ...Tills jag hittar min gamla avatarbild igen..... :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 (edited) ...Tills jag hittar min gamla avatarbild igen..... :prop: Alla avatarer finns kvar på server. http://monkeytoys.com/locostforum/uploads/av-X.jpg .jpg eller .gif där X går från 1 till 178, bara att prova tills du hittar rätt Edited February 14, 2005 by error Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts