Arrowsmith Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Grattis !! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Gratulerar. Blir lite nervös. Ni bygger era bilar från grunden och får godkänt. Tänk om jag får anmärkning på mitt köpta chassi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 wheeee.... :racesmile: men vart e bilderna då ?? :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted August 15, 2006 Author Share Posted August 15, 2006 har lite dåligt med bilder..... men jag lovar att jag ska bättra mej!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 15, 2006 Share Posted August 15, 2006 har du pallställ och truck i garaget, nästan så man kan klassa det som fusk :D som sagt mer bilder.. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 har du pallställ och truck i garaget, nästan så man kan klassa det som fusk :D som sagt mer bilder.. :racesmile: Den där bilden är från jobbet, har ingen truck i mitt garage :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts