Olla Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 vilkens bil är detta? såg lysena å blev störtkär.. :icon_oops: (om man nu får säga så) ruskigt fin bil förövrigt :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 vilkens bil är detta?såg lysena å blev störtkär.. :icon_oops: (om man nu får säga så) ruskigt fin bil förövrigt :thumbup: ja den är riktigt fin.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Tror jag behöver lite mer ledtrådar för att kunna lista ut vad det är för en ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 *letar febrilt efter glasögonen eller förstoringsglaset* :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 *fattar inget* :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 ? :blink: ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 ? :blink: ? jag tror olla glömde att skicka med något... typ en bild eller så.. :whistling: :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 vilkens bil är detta?såg lysena å blev störtkär.. :icon_oops: (om man nu får säga så) ruskigt fin bil förövrigt :thumbup: Lyse :blink: Var du på lyset eller..... jag menar minnet ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJUAN Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Tyckte att jag skymtade något i ena hörnet. :whistling: ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krister Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Blir det någon bild?? Vill åxå bli kär... :wub: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Jag såg bilen men kunde inte se lysena tydligt för den var inte still utan körde så snabbt.... men nu vär jag har hämtat min monokel så märkte jag att det var en fluga på bildskärmen....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 (edited) HA HAAA HAAAAAAA... har ni aldrig glömt något eller? VA! här kommer den........ :icon_oops: f'låt Edited January 2, 2005 by Olla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 fråga Jonte !!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 vilkens bil är detta?såg lysena å blev störtkär.. :icon_oops: (om man nu får säga så) ruskigt fin bil förövrigt :thumbup: Nu blev jag lite sotis :( har fluktat in den jag oxå :wub: hela bilen alltså :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 2, 2005 Author Share Posted January 2, 2005 misstänkte nästan det, ser ut att komma från en motorcykel eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Håller med, den bilen är riktigt snygg. Och jag tror det står någonstans vad han har för lyktor, tror jag har sett det i någon tråd för ett tag sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 från en Harley Davidsson om jag inte missminner mig... eller köpt i en tillbehörsbutik för Harleys iaf.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Nämen tackar :notworthy: Lysena är inköpta på en tillbehörsaffär till Harley för 795:-/st minus lite rabatt. Jag ska kolla upp vad dom heter om ni är intresserade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 Självklart är man intresserad :thumbup: Har själv sneglat ganska mycket på choppers och tillbehör till mc:s, dom är ganska påhittiga dom där byggarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 jepp, det är oftast mindre och smidigare lösningar i hojvärlden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussi Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Ironvelocity har lite olika varianter.. såg en bild på en engelsk bil med 2 såna här lampor.. var lite sugen på den förrut Länk till lampa fast den påminde lite om en val :icon_blink: eller om man har gott om pengar kan man ju ta 2 av den här :D Lampa2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 såg den lampan på oves motor (mc affär) tyckte oxå den var snygg men att det hade blivit lite för mycket ET phone home :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Ironvelocity har ju min lampa också, men dom var dyra :icon_angry: Här är den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 upptäckte just att dom har mina blinkers också...svindyra var dom jag kanske gav 600:- för mitt par svindyra blinkers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Nu förstår även jag vad det handlade om :) En gång för alla nu då... Får man köra med MC lysen på bilen? Visst är det INTE så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Nämen tackar :notworthy: Lysena är inköpta på en tillbehörsaffär till Harley för 795:-/st minus lite rabatt. Jag ska kolla upp vad dom heter om ni är intresserade Vilken butik var det? Säkert inte i Sverige ? :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 En gång för alla nu då... Får man köra med MC lysen på bilen? Visst är det INTE så? Dessa lysen är godkända för bil. Jag ringde tekniska avdelningen på SBP när jag stod i butiken och läste upp beteckningen för dom. Det var helt godkänt sa dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Vilken butik var det? Säkert inte i Sverige ? :( Jodå, dom är inhandlade på Cycle World strax utanför Västerås Jannes butikspris på dessa är 795:- / st Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Vilken butik var det? Säkert inte i Sverige ? :( Jodå, dom är inhandlade på Cycle World strax utanför Västerås Jannes butikspris på dessa är 795:- / st KANON ! :thumbup: Jaha .... Då får man kolla sitt pass och resa till Västerås då ! Ligger det i EU ? :D ;) Kan komma lägligt vid ett Garagebesök :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 En bättre bild på lysena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 tack jonte för att du vrider kniven i såret och sätter in en så porrig bild på detta sätt :thumbup: skämt åsidå, dom var riktigt fina :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 En bättre bild på lysena--klipp-- Ja det gör ont i en när man själv sitter med "traktor" lampor :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 En bättre bild på lysena--klipp-- Ja det gör ont i en när man själv sitter med "traktor" lampor :( Men då är vi ju två iallafall.... Man kan ju altid byta om man tröttnar.. de var ju inte så dyra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts