Jump to content

Tomtetest

Acke

Recommended Posts

testar om jag är så julig som jag känner mig..  :D

edit: ja se på den... blev ju riktig hJULstämmning här inne... :thumbup:

Va snygg du blev ! :D

Får man passa på att önska sig något av "Locost-Tomten" ?

• 2 weeks later...
Guest Guest_Acke

Tjo.. Acke här... skriver detta inlägget i lite fel forum och under lite fel topic men förklaring kommer nedan... :)

Min kära ISP Bostream har behagat att sluta fungera sedan den 1/1-04 och då jag skall byta till BBB nu under någon av de första 2 veckorna i Januari kan ja tänka mig att supporten på Bostream tittade på min felanmälan, konstaterade att ja skall byta ISP å slängde min felanmälan i papperkorgen.... :icon_angry:

eller så är dom bara vääääldigt långsamma.. :(

Nåväl.. anledningen till att ja inte loggar in å skriver detta inlägg är att om ja loggar in får ja 4-5 dagar inlägg att läsa och om ja låter bli att läsa dom så kommer dom vara markerade som lästa nästa gång ja loggar in... å då missar ja ju massor.. :(

Så nu sitter ja på polarens jobb å knapprar in detta inlägg....

Skulle ni behöva adminhjälp å ni inte får tag i Niklas så ring mig så tar ja mig till en dator och löser det hela eller gör Jonte till admin eller liknande...

nu skall jag hem å fortsätta att ha luftrörskatarr.... :( :(

Gott nytt år på er... :)

Ja hade rätt... :(

dom har stängt av mitt abonemang hos bostream å mitt nya hos BBB kommer inte komma igång förens runt den 16e... :mad:

så till den på bostream som stängde ner mitt abbonemang.... :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry:

(tur att man har bredband på jobbet.. :) )