anton Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Hej jag håller på att bygga nytt grenrör då motorn jag har nu inte gillar mitt gamla rör,det ny blir mycke längre så jag kommer inte att kunna andvända min gammla ljud dämpare.Jag har för mig att någon här på forumrt kunde tillvärka dämpare efter angivna mått någon som mins vem det var?Eller någon som har tips var man kan köpa en dämpare som är ca500mm lång helst i rostfritt har kollat lite på styling firmorna men deras dempare är mest gjorda för att se snygga ut och dämpar för lite. Tacksam för tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Var inte det : Plyshe ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Om det nu är du Plyshe som gör dom, Hur gör du:)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts