Lenny Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Jag tänkte, nu till den nystartade klubben och allt, att man skulle dra igång med en officiell "Klubbtröja" :wohow: . Förslagsvis med "Locost Sweden"-loggan (längst upp till vänster på forumet...), min tanke var en collegetröja, det skulle kännas helrätt. Kunde man sedan dra in någon "sponsor", med rabbatter etc., kunde kanske det namnet figurera också. Men spons kanske ändå känns som overkill när vi finns på såå många olika ställen??!!? Men ändå, kanske ett frö är sått, och jag vet att det finns personer på forumet som kan fixa till det med tryck o.s.v....?!? :whip: Ps, det finns t-shirts, kepsar mm att köpa men jag tycker det vore kul med en officiell klubbtröja... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 Bra idé. Jag sitter i telefon med en av dom som kan trycka sånt. Inga problem. Så fort klubben går igång lite mer officiellt kommer det att finnas tröjor (inkl collagetröjjor) t-shirt, kepsar, fordonsdekaler/dekor, klistermärken, flaggor mm mm mm mm mm. Ingen fara "we are on top of things" Rock on Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted November 29, 2004 Author Share Posted November 29, 2004 GOOA GUBBAR!!!!!! :prop: :prop: :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted November 29, 2004 Author Share Posted November 29, 2004 Ps, kolla in gullhunden till vänster...!!! Snacka om dobbermann!!!!!!! :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted November 29, 2004 Share Posted November 29, 2004 (edited) Zaphod, antar är det Tommy du pratar med i telefon eller? :) Denna är väl (nästan) den officiella tröjan?: Kepsar & Tröjor (Hoppas att jag får nummer 12 så jag slipper köpa en tröja till. ) :whistling: Edited November 29, 2004 by gka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted December 1, 2004 Share Posted December 1, 2004 Ja nu sitter man och väntar på den nya upplagan av tröjor ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 skulle inte man kunna trycka upp såna där bakomnummerskyltsreklamskyltar med medlems loggon på? hittar ingen bild just nu men återkommer om jag hittar en ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 ja en sådan som sitter bakom nr.plåten BAKOM nr.plåten..... ser ni inte den eller tittar ni på någe' annat eller :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 ja en sådan som sitter bakom nr.plåtenBAKOM nr.plåten..... ser ni inte den eller tittar ni på någe' annat eller :twisted: såg den faktiskt inte....tittade mest på GT3 an NOT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted December 15, 2004 Share Posted December 15, 2004 ja en sådan som sitter bakom nr.plåtenBAKOM nr.plåten..... ser ni inte den eller tittar ni på någe' annat eller :twisted: var menar du att hon har den skylten olla? :whistling: :whistling: :whistling: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 borde Tommy kunna ordna ganska lätt.. :) det är bara en klisterlapp som är ca: 1 cm hög å ca: 30 cm lång.. :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 borde Tommy kunna ordna ganska lätt.. :)det är bara en klisterlapp som är ca: 1 cm hög å ca: 30 cm lång.. :thumbup: No problem ! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Här är mitt bidrag till skaran av stödmedlemmar... kommentaren var enligt följande: - Skitfrän tröja pappa, har du med en sån eller? Nästa vecka kommer snacket att börja gå på dagis.. :lol: Sedan sprider det sej genom landet som en löpeld. :twisted: Om 15-20 år kommer klubben att vara större än de flesta andra svenska klubbar gissningsvis.....eller.... :wohow: Jag har iallafall sått ett frö nu.... :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Här är mitt bidrag till skaran av stödmedlemmar...Jag har iallafall sått ett frö nu.... :whistling: Jag tycker det ser ut som 2 frön ! ;) :whistling: Nästa t-shirt får kanske bli: Jag vill göra som Pappa.. bygga Locost! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 3, 2005 Share Posted April 3, 2005 Här är mitt bidrag till skaran av stödmedlemmar...kommentaren var enligt följande: - Skitfrän tröja pappa, har du med en sån eller? Nästa vecka kommer snacket att börja gå på dagis.. :lol: Sedan sprider det sej genom landet som en löpeld. :twisted: Om 15-20 år kommer klubben att vara större än de flesta andra svenska klubbar gissningsvis.....eller.... :wohow: Jag har iallafall sått ett frö nu.... :whistling: Härlig bild :wub: Nu har du fixat din del av återväxten... Det blir väl 200% upp för klubben om vi alla gör som du :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts