niklas Posted November 29, 2004 Posted November 29, 2004 Hej! Jag hittade det här inlägget: http://monkeytoys.com//locostforum_gammalt...lt/Valkomna.htm Det var första inlägget i gamla forumet. Måste vara mellan 18000 och 20000 inlägg sedan. :-) Quote
Eddy Posted November 29, 2004 Posted November 29, 2004 Måste kännas skönt, när man har sått ett frö och får se det växa som det har gjort fram till idag :wub: Jag tror inte det är slut än, det finns mycket mer potential i det här forumet :thumbup: men till dig vill jag säga ...Grattis och TACK :toot: Quote
niklas Posted December 2, 2004 Author Posted December 2, 2004 Jag har ju inte gjort så mycket. Det är ni medlemmar som fick det att ta fart och bli något riktigt. Första halvåret var det nästan dött. Varför det tog fart sedan har jag fortfarande inte förstått. Nu måste det vara en av de bättre svenska platserna att få hjälp med sitt Locostbygge. Quote
gka Posted December 2, 2004 Posted December 2, 2004 Kanske det tog fart för att forumet började hamna högre i rankingen på google i den vevan? Jag minns inte hur jag hittade det, men troligtvis var det via google.... "En av de bättre svenska platserna för att få hjälp med sitt locostbygge" Hehe, du har just blivit nominerad till årets understatement! :D Quote
Marcus a Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Finns det något annat forum som tar upp billbyggande i överigt. Inte kjolar och vingar utan mera konsruktions frågor? Quote
Baalzamon Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Enda riktiga svenska alternativet är väll rejsa.nu kan jag tänka mig, men dom har ju lite annan inriktning Quote
Recommended Posts