Tommy Posted May 30, 2005 Author Posted May 30, 2005 Personer som sökt om medlemsskap i Locost Mk före påsken 2005 men som kanske ångrat sig kan strykas ur medlemsregistret! Vi vill inte ha hål i medlemsregistret.. Detta för att ge plats för nya medlemmar. Sista betalningsdag för er som ändå vill vara medlemmar är: den 30 Juni 2005. Om inte betalning kommit in till klubben vid ovanstående datum betraktar vi det som ett urträde, och ni kan i så fall skicka in medlemskorten och registreringsdekalerna till klubben. Quote
Patrik Rydh Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Fråga: Jag betalade medlemskap i samband med gruppköp ev instrument. Fick ändå ett inbetalningskort tillsammans med medlemskortet? Bara att bortse från? :whistling: :D Quote
Tommy Posted May 30, 2005 Author Posted May 30, 2005 Fråga: Jag betalade medlemskap i samband med gruppköp ev instrument. Fick ändå ett inbetalningskort tillsammans med medlemskortet?Bara att bortse från? :whistling: :D Ja.... :D Det måste det vara !!!! Du kan nog vara lugn! men för säkerhets skull så snackar jag med kassör´n så att det inte blir några problem! Quote
Eddy Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Fråga: Jag betalade medlemskap i samband med gruppköp ev instrument. Fick ändå ett inbetalningskort tillsammans med medlemskortet?Bara att bortse från? :whistling: :D Det är grönt...du har betalt och är avbockad :thumbup: . Inbetalningskortet hamnade väl i kuvertet av ren rutin....sorry :D Eddy "Kassör´n" Quote
Recommended Posts